loading...
داروساز بسیجی
iran-ehda.com

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
گفتگوی آزاد 2 1417 dr87b
بازدید : 421 چهارشنبه 19 مهر 1391 نظرات (0)

به نظرم می آید باید در این اندک فرصت عمر شناخت و شناخت و شناخت

فهمید و فهمید و فهمید

تلاش و تلاش و تلاش

وقت زیادی نیست حقیقتا

نکند به خودمان بیاییم و بدون تحصیل فارغ التحصیل شویم

واقعا مرا به وحشت می اندازد

یک عمر کوتاه و یک مسیر بی پایان

با خودم فکر می کنم دلیل آفرینشم چه بوده؟

من در این ساعت دنیا کدام چرخ دنده هستم؟

نکند چرخ دنده بدی باشم و موجب اختلال شوم

می گویم به وضع خودم باید بیشتر فکر کنم

بیشتر و بیشتر و بیشتر

نمی دونم تا چند دقیقه به این حالت تفکر بمونم و بعدش دوباره روزمرگی

خدایا روزمرگی  مرا در جهت رسیدن به خودت قرار بده

خدایا غفلت مرا با فایده قرار بده اگر صلاح این است که غافل باشم

((برگرفته از ایرانیان بلاگ))

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
Statistic
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به بسیج در کدام عرصه در عصر کنونی نیاز بیشتری هست؟
    کیفیت وبلاگ را در چه حدی ارزیابی میکنید؟
    لینک ها

      

    موسسه خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان 

     قاریان قران کریم 

    شــیــعه والپــیــپــر :ریحانه النبی 

    نصر تی وی  

  • a.khabarpo
  • bultan
  • iranbluetooth
  • k.seraj
  • l-titre1
  • nedayeenghelab
  • revayat
  • t.salman
  • talkhandak
  • Tarighi

  •  
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 271
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 212
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 705
  • بازدید ماه : 705
  • بازدید سال : 34,550
  • بازدید کلی : 294,331